Claasin Harsewinkelin tehtaalta on vastikään valmistunut 40 000. Jaguar-ajosilppuri. Ensimmäinen Jaguar näki päivänvalon vuonna 1973 ja kehitys on kehittynyt tuosta vuosiluvusta melkoisia harppauksia. Ajosilppurin tarve lisääntyi 1960-luvun lopulla maailmalla, sillä maissin kasvatus oli hurjassa nosteessa, ja niinpä sen korjuuseenkin kaivattiin lisää tehoja.
Claasilla ymmärrettiin tämän segmentin mahdollisuudet ja niinpä ensimmäinen Jaguar-malli, 60 SF, valmistui kesäkuussa 1973. Vuonna 1976 valmistui kehittyneempi 80 SF, jossa oli jo tuohon aikaan mm. automaattinen sarkaohjausjärjestelmä. Ykkössukupolven mallistoon lisättiin vielä 70 SF, jonka jälkeen maailma olikin valmis ottamaan vastaan vuonna 1983 seuraavan Jaguar-sukupolven, johon kuuluivat 675, 680, 685 ja 690. Näiden koneiden myötä Claasista tuli ajosilppureiden markkinajohtaja Euroopassa.
Jaguar 800 -sarja nähtiin ensi kertaa vuonna 1993, ja jälleen oli kehitystä tapahtunut. Moottorit oli nyt asennettu käänteisesti taka-akselin taakse, jolloin saatiin aikaan yksinkertaisempi suoravetoinen voimansiirto, parempi jäähdytys ja helpompi huollettavuus. Tätä tapaa käytetään standardinomaisesti yhä edelleen.
Ensimmäisiä hevosvoimarajapyykkejä rikottiin vuonna 2001, kun 900-sarjalaiseen Jaguariin asennettiin yli 600-hevosvoimainen (605 hp) moottori. Samalla myös ohjaamoa tuotiin kohti sitä nykypäivän huipputeknistä työympäristöä, joihin uusissa Jaguareissa on jo totuttu. Sittemmin Jaguarin uusia malleja on nähty esimerkiksi vuonna 2008 ja 2014, ja joka kerta peliin on tuotu yhä enemmän ominaisuuksia erityisesti helpomman, varmemman ja tehokkaamman käytön mahdollistamiseksi. Aivan viimeisimpiä innovaatioita on viime vuonna mallistoon tuotu tela-alustainen Terra Trac -vaihtoehto, jossa eturenkaat on korvattu telastoilla. Niinpä ei olekaan suuri ihme, että myös tämä 40 000. Jaguar on nimenomaan tällainen 960 Terra Trac.