CNH Industrial on julkaissut vuosia 2020-2024 koskevan viisivuotissuunnitelmansa, jota se kutsuu nimellä Transform 2 Win – eli jotakuinkin ”Muutu voittaaksesi.” Suunnitelma sisältää linjauksia, jonka mukaan yritys paloitellaan on-highway- ja off-highway-osasiin. Näin pyritään luomaan kaksi omaan alaansa keskittynyttä yritystä, joilla pyritään maailman huipulle.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että on-highway-yritykseen tulisi kuulumaan hyötyajoneuvo- ja voimalinjatuotanto. Off-highway-firmaan taas sijoitetaan maatalous- ja rakennuskonesegmentit sekä edellä mainittuihin luokkiin kuulumattomat erikoisalat.
Tällä haetaan mm. kustannussäästöjä, parempaa keskittäytymistä kyseisten yritysten omiin osa-alueisiin ja notkeampaa reagointia markkinoiden tarpeisiin.
Off-highway-ryhmä, mitä nimeä se lopulta sitten kantaakaan, koostuu liikevaihdoltaan 75% maatalouskoneista eli Case IH:sta, New Holland Agriculturesta ja Steyristä. 19% tulee rakennuskoneista kuten Case Construction Equipmentistä ja New Holland Constructionista ja Astra-kiviautoista. 6% liikevaihto-osuus muodostuu erikoisaloista, kuten puolustusajoneuvoista ja Magirus-paloautoista. Tämän ryhmän muodostamisen oletetaan olevan valmis vuoden 2022 loppuun menneessä.
On-highway-ryhmä koostuu Ivecosta, Iveco Busista ja Heuliez Busista 69% liikevaihto-osuudella. 31% muodostuu FPT Industrial- voimalinjaosastosta. Tämän ryhmän ounastellaan olevan valmis kokonaisuus vuoden 2021 alussa.