Uuden vuoden ensimmäinen numero esittelee muun muassa Suomessa uutta tulemistaan vahvasti tekevää Mecalacia. Oman sijansa saa myös uskomattoman moneen työhön soveltuva Unimog, jonka saa myös traktoriksi rekisteröitynä. Kesla tähyilee erityisesti vientimarkkinoiden suuntaan huomattavan järeän 165-perävaunun myötä. Nämä ja monet muut asiat käsitellään viikolla 4 ilmestyvässä Koneurakoinnissa.

KONEET JA URAKAT

6     Jokapaikan johtotähti 

Esittelyssä Unimog U 219 – U 535.

20   Puomitaituri 

Mecalac 9MWR tekee tuloaan Suomeen.

28   Julmille kuormille 

Kesla 165 on suuren luokan metsäperävaunu.

34   Purkavampi pari 

Volvo CE uudisti purkukoneitaan.

40   Kovempi Grove

Groven GMK6450-1 on päivittynyt mobiilikone.

42   Tadanon taksikone tuotantoon 

Tadano AC 5.250-2 laskettiin irti.

44   Välimallin mobiilitorni 

Liebherr MK 120-5.1 tuli täyttämään aukkoa.

46   Sileämpiä siirtoja Sleipnerilla 

Siirtopyörästön tärinäeroja teloihin mitattiin.

48   Purkua ruudulla 

Komatsu PC490HRD:n treeni sujuu simulaattorilla.

50   Parikkalan peto 

Risupeto tehosti työtä kaakossa.

54   Kaustisen ketju 

J & A Myllymäki Oy:n hakkuutoimintaa.

58   Mätästystä metsämökin mukavuudessa 

Ruotsissa muokataan jo etänä.

64   Puskemalla perille 

KHM-Steelin puskukontista ratkaisu kippausongelmiin.

66   Vety-Liebherr etenee 

Mitä kuuluu Liebherr L 566 H -kuormaajalle?

68   Ylähyllyn Hyundai 

HL985A on Hyundain suurin pyöräkuormaaja.

70   Mestariainesta

Renaultin iso paku uudistui näyttävästi.

76   Atlasta ennen Atlasta 

Atlas on käynyt läpi monta muutosta.

TAPAHTUMAT

60   Sampon syyskiertueella 

Sampo-metsäkoneita Karkkilassa.

VAKIOPALSTAT

14   Uutiskynnys

82   Seuraavassa numerossa

Edellinen artikkeliEngcon ja RodRadar yhteistyöhön