Uuden vuoden ensimmäinen numero esittelee muun muassa Suomessa uutta tulemistaan vahvasti tekevää Mecalacia. Oman sijansa saa myös uskomattoman moneen työhön soveltuva Unimog, jonka saa myös traktoriksi rekisteröitynä. Kesla tähyilee erityisesti vientimarkkinoiden suuntaan huomattavan järeän 165-perävaunun myötä. Nämä ja monet muut asiat käsitellään viikolla 4 ilmestyvässä Koneurakoinnissa.
KONEET JA URAKAT
6 Jokapaikan johtotähti
Esittelyssä Unimog U 219 – U 535.
20 Puomitaituri
Mecalac 9MWR tekee tuloaan Suomeen.
28 Julmille kuormille
Kesla 165 on suuren luokan metsäperävaunu.
34 Purkavampi pari
Volvo CE uudisti purkukoneitaan.
40 Kovempi Grove
Groven GMK6450-1 on päivittynyt mobiilikone.
42 Tadanon taksikone tuotantoon
Tadano AC 5.250-2 laskettiin irti.
44 Välimallin mobiilitorni
Liebherr MK 120-5.1 tuli täyttämään aukkoa.
46 Sileämpiä siirtoja Sleipnerilla
Siirtopyörästön tärinäeroja teloihin mitattiin.
48 Purkua ruudulla
Komatsu PC490HRD:n treeni sujuu simulaattorilla.
50 Parikkalan peto
Risupeto tehosti työtä kaakossa.
54 Kaustisen ketju
J & A Myllymäki Oy:n hakkuutoimintaa.
58 Mätästystä metsämökin mukavuudessa
Ruotsissa muokataan jo etänä.
64 Puskemalla perille
KHM-Steelin puskukontista ratkaisu kippausongelmiin.
66 Vety-Liebherr etenee
Mitä kuuluu Liebherr L 566 H -kuormaajalle?
68 Ylähyllyn Hyundai
HL985A on Hyundain suurin pyöräkuormaaja.
70 Mestariainesta
Renaultin iso paku uudistui näyttävästi.
76 Atlasta ennen Atlasta
Atlas on käynyt läpi monta muutosta.
TAPAHTUMAT
60 Sampon syyskiertueella
Sampo-metsäkoneita Karkkilassa.
VAKIOPALSTAT
14 Uutiskynnys
82 Seuraavassa numerossa